torsdag 1. april 2010

by:Larm med engangskamera

Denne gangen skal jeg faktisk skrive så dere forstår bildene.

Vi dro til Oslo noen dager før by:Larm og holdt oss mye på hotellrommet siden Marie var syk. Vi lærte henne å elske sushi.
Vi møtte Julie
       
Marie med noen fine ting hun fant på gaten
Vi dro på alle McDonaldsene i byen
Vi dro på den første McDonaldsen i Norge!
        
Vi dro på det fineste polet noensinne
 
Erlend gav Marie fotsoneterapi for at hun skulle bli bedre. Hun fikk dritvondt
        
Vi traff Kate
Vi fikk t-skjortene våre! (Bare ta kontakt om noen vil kjøpe!)
Vi dro på Rett Inn Bar
Så dro vi på Lille Amir som er yndlingsrestauranten vår i Oslo (visste dere at den kom på 3. plass for beste kebabsjappe? Sjefen fortalte det til meg da jeg sa de var verdens beste.)
Der møtte vi Axel
Vi fant noen hippie-plakater som noen har laget av oss
Maria og Marie lekte i gangen og ville at jeg skulle ta bilde...
I heisen til kjære Hotel Royal Christiania
GLEDER OSS TIL NESTE ÅR!

4 kommentarer:

  1. Jeg er så glad at dere dro og gjenskapte gleden fra Hotel Christiania! Flotte bilder!
    Lille Amir i mitt <3

    SvarSlett
  2. Ja! Neste år må du bli med igjen!

    SvarSlett
  3. åh haha julie:)

    SvarSlett

Embla Karidotter, 1991, Bergen
Kontakt: embla.karidotter@gmail.com